ШЛАГБАУМ АВТОМАТИЧНИЙ АШМР-У
ТУ У 31.6-00656551-012:2005
Шлагбаум автоматичний АШМР-У призначений для безпеки руху по переїзду при наближенні до нього поїзда з подачею звукового і світлового сигналу.
ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Тип мотор-редуктора | ЗМПМ |
Напруга живлення, В | 220±10% |
Номінальна потужність, Вт | 250 |
Муфта електромагнітна | ЕМТ39 |
Номінальна напруга постійного струму, В | 12±10 % |
Номінальний струм, А, | 1,7-2,2 |
Пусковий струм електродвигуна, А, не більше | 1,5 |
Споживаний струм електродвигуна, А, не більше | 1,0 |
Час підйому бруса електродвигуном, с | 7-12 |
Час опускання бруса під власною вагою, с | 7-12 |
Кут підйому бруса від горизонталі, град | 85-90 |
Кут повороту бруса у горизонтальній площині при наїзді транспорту, град | 0-90 |
Довжина бруса, м | 4, 6 або 8 (за бажанням замовника) |
Габаритні розміри шлагбауму із сигнальним пристроєм у закритому положенні, мм: | довжина - 5300; 7300; 9300 ± 50 ширина - 1420 ± 5,0 висота - 2520 ± 30 |
Маса шлагбауму, кг, не більше | 400 |
З метою зручності транспортування шлагбаум автоматичний поставляється у розібраному вигляді вузлами.
У комплект входить:
- шлагбаум автоматичний – 1 шт.;
- паспорт – 1 шт.;
- інструкція з експлуатації – 1 шт.;
- комплектувальна відомість – 1 шт.
Примітка: шлагбаум АШМР-У може комплектуватися брусом 4, 6 або 8 метрів за бажанням замовника, так само може поставлятися як із сигнальним пристроєм, так і без. Шлагбаум АШМР-У може керуватися як в автоматичному, так і в ручному режимі.
Наші шлагбауми на постійній основі здобувають Українські залізниці, залізниці пострадянського простору та підприємства.